onsdag 30 mars 2011

Tikei

Ett inlägg som inte har ett dugg med stickning och pyssel att göra. Jag har alltid önskat att jag kunde konsten att sminka mig. Av någon anledning faller det sig inte naturligt att få dit alla produkter. Men efter att en kompis skrev om Tikei mineralsmink i sin blogg blev jag sugen att testa. Man kan beställa små prover på alla deras produkter för 10 kr styck så jag slog till.

Jag kommer definitivt att beställa fullstora burkar bara jag kan bestämma mig för vilka nyanser jag vill ha. Så enkelt det är att sminka sig med deras produkter! Jag köpte även deras sminkborstar och de var mycket trevliga att använda. Kanske det blir till att sminka sig lite oftare i framtiden!

En mycket positiv upptäckt är att det inte KÄNNS att man har smink på sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar