fredag 30 september 2011

Ännu en sjal

Ja, ännu en sjal påbörjad! Denna gång blir det en vit Shetland Triangle till mig själv. Blir samma garn som till den gröna men i stället för stickor nr 4 använder jag stickor nr 5. Tror den kommer att bli luftig och fin! Mitt mål är att den ska vara färdig före den 11 november eftersom vi har en stor fest med jobbet då. Skulle vilja ha den till min klänning. Förutom sjalen har jag påbörjat den andra kattvanten och ett par kattsockar! Väntar fortfarande på garnet till min Banderilla-kofta och det borde komma i början på nästa vecka. Många olika projekt att växla mellan.

2 kommentarer:

  1. Vackert! Jag vill också ha en vit sjal, men blir alltid så lockad av alla färger istället ;)

    SvaraRadera
  2. Tack! Oftast är det ju roligare att sticka med färg! ;)

    SvaraRadera