onsdag 21 september 2011

Kofthäxorna

Ja, så heter en grupp på Facebook! Meningen med gruppen är att man ska sticka en mönsterstickad kofta och samtidigt ha kontakt med andra som också gör det. Då kan man få råd, tips och hjälp av de andra. Mycket smart idé. Så nu har jag i ögonblickets ingivelse gått med i denna grupp. Har bestämt mig för vilken kofta jag ska sticka och faktiskt beställde jag garn idag också! Lika bra att köra på medan inspirationen finns där. Mer om kofthäxorna kan du läsa här. Eftersom jag känner mig själv så valde jag en kofta med korta ärmar och kort liv. Vet att jag brukar få problem om projekten är för stora. Å andra sidan så har jag ju faktiskt avslutat en sjal och är i princip färdig med sjal nr 2 så kanske tålamodet faktiskt börjar finnas där?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar