söndag 11 september 2011

Green Shetland Triangle

Idag blev jag äntligen färdig med min gröna Shetland Triangle. Jag påbörjade den i mars men tappade totalt lusten, men nu så är den klar. Det är min tredje påbörjade sjal men min första som faktiskt har slutförts. Tror aldrig jag tidigare rott iland ett så stort stickprojekt så jag är stolt över mig själv. Nu så är sjalen i blockning och jag längtar tills den torkat så jag får se slutresultatet! Färgen stämmer bäst med översta bilden. Oj, vad jag känner mig duktig! Två projekt avslutade på två dagar! Det firar jag med att starta upp ett nytt.



3 kommentarer:

  1. Hej! Vad fin den blev! Härlig grön färg!

    Ang. Andreas shawl: Ja, du ska göra totalt 112 repetitioner :)

    SvaraRadera
  2. Du kan verkligen vara stolt över dig själv och självklart ska du starta upp något nytt!

    SvaraRadera
  3. Vacker! Underbar färg, och jättefint stickad :D

    SvaraRadera